Дзвінок до служби по роботі з клієнтами...

404499

"Дякуємо за дзвінок до служби по роботі з клієнтами
- Якщо Ви є спокійним та раціонально мислячим, - натисніть "1".
- Якщо Ви звикли перемагати, - натисніть "2".
- Якщо Ви схильні гарячкувати, - натисніть "3".

P.S. Присвячується багатьом аналогічним структурам.

Малявочки от ГапчинскойХудожница Евгения Гапчинская живет и рисует на Украине. Там у нее берут интер...

Комментариев: 10

... Якщо ви схильні гарячкувати - натисніть "3" три рази поспіль і вгатіть слухавкою об стіну :)))))

Теж... Можна спробувати.



А можна на всі зразу? Або по черзі 1, 2, 3?
А якщо серйозно, то - 1. ;)

Інколи знаходження взаєморозуміння є доволі проблематичним.

Так, звичайно! Але тоді, коли на тому боці ніхто слухавки не бере.
Приходиться нажимати всі по-черзі.

Навіть коли беруть... Є можливість, що не почують.

:( Це правда. Буває. Кожен заклопотаний своїм. У кожного свої інтереси. У кожного свої бажання. По обох сторонах телефонної лінії. А особливо, коли співрозмовники не знайомі особисто.
Але бувають і такі випадки, коли співрозмовники ніколи в житті не зустрічались, а розмову знаходять спільну, в них виникають спільні ідеї, спільні інтереси, а розмова ведеться так, як би вони давно особисто знали один одного. :)

Інколи трапляється... Хоча й не так часто, як того й хотілося б.



:( На жаль, так, це рідкість. :(