2. Миттєвості перегонів.
Основний автомобіль з прапором після закінчення перегонів.
Під час транспортного переходу, а це майже 450 км до Богуруслану машина команди "SIXT" (вантажний Мерседес-Юнімог) втратила тиск у лівому задньому колесі. Екіпаж "Фрунзе-авто" запропонував свою допомогу.
Бліц-огляд показав, що від перегрівання відвалився трійник краника підкачування колеса під час русху й лопнув шланг. Екіпаж "Фрунзе-авто" запропонував швиденько обрізати пошкоджений шматок шлангу підкачування, відновити тиск у шині й дістатися до проміжного фінішу в Богурусолані. На це француз (пілот постраждалої машини), замахавши руками і супутниковим телефоном, сказав, що чекатиме великої машини техпідтримки, яка привезе увесь вузол у зборі, замінить його і тільки тоді поїде далі. Ось така загадкова душа європейця. Для довідки: «Mercedes Unimog» є однією з кращих машин в плані надійності, їх купують навіть арабські шейхи для експлуатації в жарі на піщаних дорогах і платять по 400 тыс євро за бойовий екземпляр. Ну що ж, французькі пілоти є французькі пілоти.
"На проміжному фініші у Богуруслані вже після поздоровлення переможців етапу, увечері, коли усі готувалися до сну, ми усе ж побачили "Unimog", що в'їжджає на аеродром".
За матеіалами сайту "Фрунзе-авто"
______________________________________
А ось таким було "продовження історії" вже під час "Дакару-2010":
"Основний автомобіль української команди поламався. На допомогу приспів "український француз" Марко Піана. Але єдине, що він міг зробити - відтягнути машину до бівуака. Вадим ще сподівався, що машину можна відремонтувати. Механіки в бівуаці із завзяттям кинулися до авто. Але коли з'ясувалося, що відмовив двигун, остання надія полишила екіпаж. Уранці Вадим поповнив списки вибулих з ралі.
Марко Піана так прокоментував ситуацію: "З першого дня Вадим мав справу з дрібною проблемою бензонасосу. Це дуже поширена під час гонок проблема, з нею стикаються практично усі. Після того, як це питання було вирішено, Вадим узяв відмінний швидкісний темп. І те, що двигун згорів, не його провина. Це, швидше, збіг декількох обставин, які він просто не міг контролювати. А можливо, це відлуння прихованої поломки, яка виникла при транспортуванні машини через океан".
Але команда "Sixt Ukraine" все-таки стала фіналістом "Дакар-2010".
"Французький українець" Марко Піана, пілот вантажівки "Sixt Ukraine" дійшов до фінішу. І наша команда проїхала по подіуму Дакар 2010 з українським прапором, що майорів.
Комментариев: 8