Надійність чи швидкість?

463232

463232 447975

2. Миттєвості перегонів.

463232 447976

Основний автомобіль з прапором після закінчення перегонів.

Під час транспортного переходу, а це майже 450 км до Богуруслану машина команди "SIXT" (вантажний Мерседес-Юнімог) втратила тиск у лівому задньому колесі. Екіпаж "Фрунзе-авто" запропонував свою допомогу.
Бліц-огляд показав, що від перегрівання відвалився трійник краника підкачування колеса під час русху й лопнув шланг. Екіпаж "Фрунзе-авто" запропонував швиденько обрізати пошкоджений шматок шлангу підкачування, відновити тиск у шині й дістатися до проміжного фінішу в Богурусолані. На це француз (пілот постраждалої машини), замахавши руками і супутниковим телефоном, сказав, що чекатиме великої машини техпідтримки, яка привезе увесь вузол у зборі, замінить його і тільки тоді поїде далі. Ось така загадкова душа європейця. Для довідки: «Mercedes Unimog» є однією з кращих машин в плані надійності, їх купують навіть арабські шейхи для експлуатації в жарі на піщаних дорогах і платять по 400 тыс євро за бойовий екземпляр. Ну що ж, французькі пілоти є французькі пілоти.
"На проміжному фініші у Богуруслані вже після поздоровлення переможців етапу, увечері, коли усі готувалися до сну, ми усе ж побачили "Unimog", що в'їжджає на аеродром".

За матеіалами сайту "Фрунзе-авто"
______________________________________

А ось таким було "продовження історії" вже під час "Дакару-2010":

"Основний автомобіль української команди поламався. На допомогу приспів "український француз" Марко Піана. Але єдине, що він міг зробити - відтягнути машину до бівуака. Вадим ще сподівався, що машину можна відремонтувати. Механіки в бівуаці із завзяттям кинулися до авто. Але коли з'ясувалося, що відмовив двигун, остання надія полишила екіпаж. Уранці Вадим поповнив списки вибулих з ралі.

Марко Піана так прокоментував ситуацію: "З першого дня Вадим мав справу з дрібною проблемою бензонасосу. Це дуже поширена під час гонок проблема, з нею стикаються практично усі. Після того, як це питання було вирішено, Вадим узяв відмінний швидкісний темп. І те, що двигун згорів, не його провина. Це, швидше, збіг декількох обставин, які він просто не міг контролювати. А можливо, це відлуння прихованої поломки, яка виникла при транспортуванні машини через океан".

Але команда "Sixt Ukraine" все-таки стала фіналістом "Дакар-2010".

"Французький українець" Марко Піана, пілот вантажівки "Sixt Ukraine" дійшов до фінішу. І наша команда проїхала по подіуму Дакар 2010 з українським прапором, що майорів.

Национальность...........Японские разработчики получили частный иностранный заказ на изготовление робо...
Анекдот- Как милиционеры отмечают День Милиции? - Чтобы этот день отличался от ост...

Комментариев: 8

Цікаво, а хто ж переміг? Невже "Камаз"?!

Іншими командами якось не цікавився. Але ось тут можеш проглянути підсумки (офіційний сайт):

http://www.dakar.com/us/DAKAR/2010/live.html

Таки так, росіяни.

Військові технології в дії.

)))

Цікаво! В перегонах трапляється все що завгодно. Тому команда, що виступає в них, повинна досконало знати техніку на якій виступає,бути злагодженною, швидко виходити з критичних ситуацій та мати відповідний технічний потенціал. Все це складається в надійний шлях до перемоги.

Навіть усе це не завжди може сприяти успіху. Завтра хочу додати ще підбірку фото з останніх змагань цйієї команди. Вважається, що вони були більш-менш вдалими.



Ну звичайно! Чинників багато! ;)

Так і є.