На початку 30-х років інженер Луїджі Стіпе служивший у ВПС Італії запропонував оригінальну ідею з використанням фюзеляжу-труби для збільшення ефективності гвинтів. Ця концепція отримала найменування "Ala a turbina".
Міністерство Авіації Італії зацікавилося цією ідеєю і замовило Стіпе споруду літаючого демонстратора. Було вирішено будувати літак на заводі фірми Caproni. Перший політ літака Stipa, обладнаного двигуном DeHavilland Gipsy III потужністю 120 к.с., відбувся 7 жовтня 1932 року. Вже в ході випробувань літак допрацьовувався - збільшилися кермо висоти і конструкція хвостової частини. По закінченню випробувань літак був переведений в Дослідницький центр Montecelio, де отримав реєстраційний номер MM.187.
Літак успішно закінчив і ці випробування, однак отримані результати не задовольнили військових і в 1933 році він був демонтований.
Комментариев: 0