Анекдот

Маркетинг.
Ви побачили красиву дівчину на вечірці. Підходите до неї, і кажите:
"Я - найкращий блогер".
Це - прямий маркетинг.
Ви на вечірці з купою ваших друзів. Один з ваших приятелів підходить до дівчини, і каже:
"Він - найкращий блогер".
Це - реклама.
На вечірці ви підходите до красивої дівчини і берете в неї її номер телефону. Наступного дня дзвоните їй, і кажете:
"Я - найкращий блогер".
Це - телефонний маркетинг.
Ви на вечірці. Підтягуєте краватку, підходите до неї, подаєте їй келих з вином, відкриваєте для неї двері, піднімаєте її сумку, якщо вона її впускає, пропонуєте покататитися з вітерцем, а потім кажете:
"До речі, я - найкращий блогер".
Це - PR.
Ви побачили красиву дівчину на вечірці. Вона підходить до вас, і каже:
"Я чула, ти - найкращий блогер".
Це - впізнаваний бренд.

АнекдотДевять утра... Двое сильно помятых мужиков покупают водку. К верхушке приклее...