Девять шагов к знаниям)))

1049040

1049040 1524201

1049040 1524202

1049040 1524203

1049040 1524204

1049040 1524205

1049040 1524206

1049040 1524207

1049040 1524208

АнекдотЭх, как хорошо на природе - костер, палатка, чистый воздух, медведь... МЕДВЕДЬ?!
АнекдотЕсли варить пельмени 20 м., то это все еще пельмени, если 40 м., то это макар...

Комментариев: 13

88х89 = 7832
Дивимось 100 - 88 = 12 і 100 - 89 = 11 плюсуємо, - стало 23. Віднімаємо 100 - 23 = 77
12 х 11 = 132.
Тому сотеньку від 132 причисляємо до сотень, і стає не 77 , а 78 і дописуємо 32, отже - 7832
Що не так?

Беремо 55х11 = 605. За схемою 5+5=10. Поскільки число 10 двоцифрове, то вставляємо між двома п"ятірками нуль, а одиничку з десятки додаємо до першої п"ятірки, вийшло 605. Тобто, все в порядку.
Я не збиралася переконувати когось, що потрібно забути класичні способи математичні, але хотілося показати "цікавинку". Сприймайте або ні, - це вже Ваш вибір

88х89 = 7832
Дивимось 100 - 88 = 12 і 100 - 89 = 11 плюсуємо, - стало 23. Віднімаємо 100 - 23 = 77
12 х 11 = 132.
Тому сотеньку від 132 причисляємо до сотень, і стає не 77 , а 78 і дописуємо 32, отже - 7832
Що не так?

Беремо 55х11 = 605. За схемою 5+5=10. Поскільки число 10 двоцифрове, то вставляємо між двома п"ятірками нуль, а одиничку з десятки додаємо до першої п"ятірки, вийшло 605. Тобто, все в порядку.
Я не збиралася переконувати когось, що потрібно забути класичні способи математичні, але хотілося показати "цікавинку". Сприймайте або ні, - це вже Ваш вибір
Тепер все так, але коли дитина 4го класу пробує сама, а потім каже не виходить, а пояснень на малюнку нема і дитина починає плакать, бо в неї не виходить!

88х89 = 7832
Дивимось 100 - 88 = 12 і 100 - 89 = 11 плюсуємо, - стало 23. Віднімаємо 100 - 23 = 77
12 х 11 = 132.
Тому сотеньку від 132 причисляємо до сотень, і стає не 77 , а 78 і дописуємо 32, отже - 7832
Що не так?

Беремо 55х11 = 605. За схемою 5+5=10. Поскільки число 10 двоцифрове, то вставляємо між двома п"ятірками нуль, а одиничку з десятки додаємо до першої п"ятірки, вийшло 605. Тобто, все в порядку.
Я не збиралася переконувати когось, що потрібно забути класичні способи математичні, але хотілося показати "цікавинку". Сприймайте або ні, - це вже Ваш вибірТепер все так, але коли дитина 4го класу пробує сама, а потім каже не виходить, а пояснень на малюнку нема і дитина починає плакать, бо в неї не виходить!
ви вважаєте, що приколи створені дітям 4-го класу?