НА ОДНОМУ САЙТІ ЗНАЙОМСТВ ВИСІЛО НАСТУПНЕ ОГОЛОШЕННЯ:
"Декілька слів про мене.
Клас: Представницький.
Рік випуску: Серпень 1985.
Пробіг: 25.
Колір: Хамелеон (рідна фарба).
Висота: 170 см.
Вага: н/в.
Фари: блакитні.
Airbag.
Габарити: 90-65-95.
Експлуатація дбайлива, літня. Гаражне зберігання. Документи - на руках.
Кузов - не битий, не іржавий, не гнилий (антикор).
Тип палива - низькооктанове: Miller, Corona.
Трансмісія - КПП ручна 5-ступінчаста.
Дах - на місці (без нагляду схильний до деформації).
Гальма з ABS (ручник відсутній).
Мастило - Movenpick Maple Walnuts. Суперсучасний (титановий) захист картера від "Дикої Орхідеї" (з технологічним отвором для зливу мастила).
Ідеальний стан. Усе нове. Усі опції. Заводиться з пів-оберта.
Готова до зимової експлуатації. Передпродажна підготовка.
Ефективна система контролю за вихлопними газами.
Кількість попередніх власників не встановлена.
*****
Що мені хотілося б знайти у Вас. Вимагається водій
extra-класу, здатний самостійно встановити протиугонну систему. Віддається суворо за дорученням або з повним переоформленням.
Умови і місце проведення тест- драйву: зазвичай по
вихідним у центрі міста.
Посередників прохання не турбуватися. Фото водія
обов'язково".
Ось так ось!
___________________________________
А ОСЬ ВІДПОВІДЬ:
У тему вчорашнього оголошення з сайту знайомств - рецензія:
Непогано, але думається мені, буде ряд проблем. Скоріше за усе, машинка ця йде під заміну поршнів, і не факт, що штатний розмір, який ви туди спробуєте встановити, не буде люфтити. Адже блок напевно поточений, потрібно буде або робити гільзування, або придумувати, як потовщувати самі поршні.
Знову ж таки, не дивлячись на те, що модель поширена, грамотну діагностику і дефектацію їй своїми руками зробити буде складно, а хороших сервісів, здатних взятися за огляд, віддефектувати можливі проблеми і "хвороби", вивчити так би мовити, усю підноготну, знайти непросто. Та й грошей за подібне обслуговування попросять чималих.
До того ж, при таких ТТХ, зазначений транспортний засіб може мати кримінальне минуле, на ньому могли їздити і уп'ятьох, і ушістьох, а то і просто картоплю возити, перенавантажуючи не лише салон, але й багажник. Але це при поганому розкладі.
При тривалій експлуатації може зіпсуватися натуральне оксамитове лакофарбове покриття, яке лише одного разу наноситься заводом-виробником.
Синтетичні ж засоби як правило діють короткочасно, і вже після другого тижня експлуатації новоспечений власник помітить, що йому "впарили" не зовсім те, про що він мріяв.
Ну і насамкінець, особиста рекомендація: подібного роду транспортні засоби краще всього придбавати безпосередньо в завода-виробника, минувши посередників, і тим більше, не розглядати, як варіант, такі ось б/у'шні відра з болтами.
У плюсах новеньких авто мінімальний пробіг (максимум, це короткочасна самодіагностика, і пробний пуск двигуна досвідченими сервісменами), гарантовано відлагоджений двигун, незношена поршнева і ряд інших переваг, про які краще прочитати в спеціалізованих виданнях.
Комментариев: 8