Як МТС відноситься до своїх абонентів...

Иван:
Якого х.. в мене після відновлення сім-картки, на рахунку -0,38 копійок на рахунку, якщо до втрати на рахунку було близько 26 грн. І ще чому я не можу дозвонитись по фінансових питаннях до оператора ??? Якщо мені не поясните, я в понеділок подаю скаргу до суду, ви мене вже достали. Я чекав карту 4 місяці пока ви відновите сім-карту, потім мені пів дна парили мозги в вашому центрі обслуговування, і ще після цього я не можу додзвонитись до оператора...

Ласкаво просимо Иван! Ваше питання переадресоване в группу, яка обслуговує Фінансові питання. Залишайтеся онлайн поки оператор відповість на Ваше питання.

Вас обслуговує оператор Оля. Зараз в чаті: Иван, Оля.

Иван:
Жду...
Оля:
Добрий вечір, Іван.
Для детального розгляду даного запитання важливо звернутись в усній формі. Пропоную звернутись за консультацією по номеру 111 (цілодобово, безкоштовно з номерів МТС), 555 (0,50 грн./виклик з номерів МТС), 044-240-0000 (платно, згідно встановлених тарифів).
Оля:
Зараз дійсно можливі складнощі при з’єднанні з оператором по номеру 111 і 555 в зв’язку з великою кількістю звернень. Спробуйте зателефонувати пізніше, будь ласка.
Оля:
Чи можу я Вам ще чимось допомогти?
Иван:
Я звернувся в усній формі, але мене спочатку переадресували в головне меню, а потім я не зміг додзвонитись!!! Я більше чекати чи передзвонювати не буду. Подзвоните ви мені... бажано за номером 0508558204, чекатиму до понеділка. А з понеділка я буду жалітись на Ваше неякісне обслуговування, внаслідок якого я поніс значні збитки. (доречі моїм клієнтам після подання заявки на відновлення сім картки розпочало повідомляти, що "цей номер не обслуговується", внаслідок чого я втратив декілька клієнтів. ) Яке ви мали право так робити ???
Оля:
Звертаючись в on-line центр обслуговування абонентів, Ви можете отримати відповідь на загальні питання стосовно роботи компанії та її послуг. Якщо Ваше питання вимагає розгляду деталізації подій за номером, усунення складнощів, що виникли в процесі користування, прохання звернутися за консультацією в телефонному режимі.
Иван:
Тоді надайте мені прямий номер для консультації в телефонному режимі, доречі номер який я відновляв 0954166277...
Оля:
Іван, номери для звернень я вже Вам надала. Інших не існує.
Оля:
Можливо, ще чимось можу Вам допомогти?
Иван:
Це Ви мені пропонуєте слухати ваше голосове меню і т.д., а не простіше написати наприклад "наберіть 111, потім 2, 4, 9 і Вас з'єднають з оператором ", чи Ви хочете щоб я вивчав Ваше голосове меню ???
Оля:
Вибачте, але у зв’язку з вичерпанням суті питання і технічної можливості її вирішення я змушена завершити з Вами розмову. У випадку виникнення додаткових питань звертайтесь до нас ще раз. Дякую за розуміння!
Иван:
Допобачення... Я просто в шоці які ви всі відноситесь до Ваших абонентів...
Оля:
Дякую Вам за те, що звернулись. Завжди готові Вам допомогти. Всього доброго! З наступаючим Новим Роком!

Оля вийшов з чату. В чаті: Иван.

Анекдот- Вы с женой скандалите? - Никогда, сразу дерёмся.

Комментариев: 2

Я готов вас проконсультировать по данному вопросу и всегда рад помочь. К сожалению, операторы online-обслуживания действительно обслуживают только по общим вопросам пока что.

1. С вашего номера могла быть установлена какая-либо переадресация?
2. У вас были активированы услуги "Антиопределитель номера", "Гудок" и прочие, среди которых каждый месяц должна сниматься абонплата?
Подумайте ещё, куда могли бы деться деньги с вашего счёта. Стоимость замены SIM-карты 10,63 грн. Соответственно сняло лишние 15 гривен. Это приблизительно 2 мелодии "Гудка".

Связаться с оператором вы можете позвонив на 111 (прослушать рекламу) - 4 (общие вопросы) - 5 (проблемы со связью). А также позвонив по номеру 0501179триНоля (прямой дозвон оператору по финансам, стоимость - звонок внутри сети).

Ваня,а ты знал "Фрола","Дошика","Салика"???