Ключове питання математики: чи не усе рівно?

466626

Студент-математик, простоявши тривалий час у черзі в університетській їдальні, добирається, нарешті до жаданої каси, де йому потрібно було придбати дві ідентичні порції деякого продукту, і, нарешті, отримавши ці порції у свої руки, чекає від продавщиці вартість товару, щоб розплатитися...
- Стільки-то, - після деяких роздумів видає продавщиця завищену ціну.
- Ні, - каже студент і секунди не подумавши, - ви мене обманюєте. Кажіть справжню ціну!
- Ой-ой-ой! Вибачаюся!- знову рахує і знову називає завищену ціну - стільки-то...
- Ніііі! Знову обманюєте! - без роздумів відповідає студент.
Знову "Ой-ой-ой. Ай-ай-ай" і на світло виходить третя сума.
- Нііііііі! - під загальні смішки з черги вмить прорікає студент.
- Т-та звідки ви знаєте! - вищить продавщиця.
- Я у вас дві однакові порції узяв, а ви мені непарну ціну сунете!

Отмазка или Верю НЕ ВерюМоного раз слышал эту историю от други парней и сам не верил,думал шикарная о...
Армейские перлыЭто неправда, что все солдаты, как инкубаторские цыплята, даже у каждого кури...

Комментариев: 16

"Зовсім ні" - це означає "Зовсім не так"?

Це вже на твій смак.

)))

На мій смак? Взагалі-то я хотіла дізнатись, чи я тебе переконала!

Вважай, що переконала, але математика без образного мислення нічого не дає.

Що ж, математика допомагає тому, хто її добре знає, а добре її знає той, хто вміє відповідним чином мислити, адже формули вивчити можна, але не можна вивчити всі задачі.