Покажу, як цим користуватися

Моя мати працює вчителькою у середній школі. І ось просить якось її співробітниця залишитися на заміну замість неї на один урок у 9 класі.

Клас попався на рідкість "хороший", решта вчителів готові були б відмовитися від усього, аби не працювати з цими дітьми-мострами, але не моя мати.

Ось заходить вона в клас, а у неї на вчительському столі лежить презерватив (це вони ніби як реакцію вирішили подивитися, та й нерви перевірити).

Вона показує його класу і говорить:
- Діти, ви знаєте що це таке?
Золоті дітки:
- Hе-а! (і дружний регіт)
Вона:
- Вам що, батьки ще не розповідали? і ви не знаєте як і навіщо користуватися цією штукенцією?
Золоті дітки:
- Hе-а! (регіт посилюється)
Вона:
- Окей! Хай хтось із хлопчиків вийде до дошки і я вам покажу, куди це потрібно надягати і як, і розповім для чого. Hу, а якщо добровольця не знайдеться, доведеться викликати по журналу;-))
...........
В класі наступила мертва тиша.

АнекдотЧрезмерное употребление алкоголя вызывает проституток.

Комментариев: 21

  • 12  n21
  • , в

я говорила в дитинстві,що за червьячок?


Супер!

:):)

облом канкретний

О)))) це в обране ;)

Какое общество такая и школа.

В принципе вопрос школы можно решить очень просто:

Первое перейти на биоритмы и перейти на индивидуальный подход.

Конкретнее:
первое:
каждый педагог составляет рабочую программу так как считает нужным.

второе каждый ученик приходит в школу и идёт домой когда почувствует потребность и в школе идёт к тому педагогу к которому считает нужным.
Можно прийти и уйти в любое время. Звонков тоже нет.
От занятий "хором" когда у всех одна и та же тема переходим что ученики сами себе выбирают что учить, а педагог фактически их куратор.
В Европе в вузах постепенно переходят на самостоятельную работу, а у нас в школах сразу 100% самостоятельно-индивидуальная.
Кто-то скажет никто ничего не будет делать. Ответ То что реально обществу надо будут.