++++++++

Бабушка жены всю жизнь провела в деревне под Ржевом. И во время войны
была"под немцем". С их приходом в деревне всех выгнали из домов и до
последнего прихода наших(деревня неоднократно переходила из рук в руки)
в доме жить не могла. Не пускали. На берегу речки была выкопана
землянка, где они и мыкали горе(с тремя маленькими детьми, один умер).
И вот последнее отступление немцев(об этом правда никто еще не
знал)-стук в их землянку, открывает два немецких солдата. Говорят что то
типа-баба, мы уходим больше не вернемся и суют ей два батона хлеба и еще
что то из еды и уходят. Скрываются в дали светлой. Тут появляются наши.
Взвод разведчиков в белых маскхалатах оказывается все это наблюдал. И
командир сказал- мы эту немчуру уже на мушку взяли, но увидели, что они
вам хлеб дали и решили их отпустить. Пусть живут. Не знаю выжили эти
немцы или нет, но какова была бы их реакция если бы они знали, что в их
жизни был тот редкий случай, когда мелкий добрый поступок спасает жизнь?

История из историиПопулярнейшим актером 19 века в России был артист Императорского театра В. К...
Да, уж...Работал я в свое время на фабрике ботового питания в аэропорту Домодедово. ...

Комментариев: 42

Щодо другої частини Вашого посту, то, зрозуміло, наївно було б вважати, що наявність серед армії окупантів випадків людяності автоматично робить благом саму окупацію. Звичайно, такого бути не може. І ніяким чином не слід вважати німецьку окупацію кращою за совєцьку. Аксіома: треба боротися з усяким окупантом, незалежно від того, чи він цивілізований із Європи, чи дикий із Азії. І у будь-якій війні найбільш страждає населення на окупованій території. І від загарбників, і від "своїх" типу червоної партизанки, і, хоч і меншою мірою, але теж (такі випадки теж були, через помилку або спровоковані, але були) від тих, хто боровся із націонал-соціалістами та інтернаціонал-соціалістами. Тому що у місцевого населення немає автомата, але є їжа і тепла хата, а у солдата (будь якого) - тільки автомат.

Щодо першої частини посту, то у мене гостре відчуття справедливості. У юності, коли для всіх моральний кодекс будівника комунізму був ледь не посміховиськом, я мав його за принцип свого життя. Тому і пішов із відмінним атестатом на завод робітником, першу зарплату - у Фонд миру і пам"ятник на Поклонній горі. Армія - добровольцем на війну. Оце були мої університети ще задовго до Університету ім. Шевченка. Там мене життя і повчило. Там я побачив комуну ізсередини. А ще мама з батьком почали без старху розповідати про своє життя у селі та на будовах повоєнного Києва. А хіба мало ми за 25 останніх років дізналися правди про злочини інтернаціонал-соціалістів та їх главарів? То які ще можуть бути інші погляди щодо них?

До речі, вважаю, що саме кпсс і кгб про_рали (вибачте на слові) совдепію.