Якщо під час кризи люди "кладуть зуби на полички"... Отже, необхідно виробляти полички для зубів!
Якщо під час кризи люди "кладуть зуби на полички"... Отже, необхідно виробляти полички для зубів!
НАРЕШТІ!
Жив-був один король. Щодня священик зачитував йому уривки з Бхаґавад-гіти і пояснював прочитане. Після пояснення священик зазвичай запитував:
- О, мій король, чи зрозумів ти те, що я тобі розповів? Король не відповідав ні ствердно, ні заперечно.
У таких випадках він зазвичай казав:
- Спочатку постарайся розібратися в цьому сам. Подібні відповіді короля спричиняли в священика зніяковіння бо він завжди довго готувався до зустрічей і своє пояснення вважав чітким і зрозумілим.
Священик був істинним духовним шукачем. Одного дня під час медитації він побачив ілюзорну і відносну природу реальності - будинки, сім'ю, багатства, друзів, славу, репутацію і усе інше. Він усвідомив це так чітко, що в його серці повністю зник потяг до всього цього. Він вирішив піти з дому і стати мандрівним аскетом.
Перед відходом він відправив королю коротке послання:
- О, мій король! Нарешті я зрозумів!
ПОДОБАЄЦЦЯ СУПА?
Міжнародна конференція. Прощальна вечеря. Американський делегат повернувся до китайського колеги, вказав на суп і запитав дещо поблажливо:
- Подобаєцця супа?
Китаєць швидко кивнув.
Пізніше американець запитував: "Подобаєцця риба"? чи "Подобаєцця м'яса"?, "Подобаєцця фрукта"? - і завжди опісля цього був люб'язний кивок.
У кінці вечері голова конференції представив головного доповідача того вечора - якраз того китайця, що виголосив проникливу дотепну промову бездоганною англійською - на чималий подив американського сусіда.
Закінчивши промову, доповідач повернувся до свого сусіда і з пустотливою іскоркою в очах запитав:
- Подобаєцця доповідя?
СЛАВА МЕРА
Один журналіст поцікавився, що думають городяни про мера їх невеликого міста.
- Він брехун і шахрай, - сказав робітник заправної станції.
- Він пихатий віслюк, - сказав шкільний учитель.
- Ніколи в житті не голосував за нього, - сказав аптекар.
- Корумпованішого політика просто не існує, - відповів перукар.
Коли нарешті репортер зустрівся з мером, він запитав про розмір його зарплати.
- Господи, у мене немає ніякої зарплати, - відповів мер.
- Тоді навіщо ви пішли на цю роботу?
- Заради слави.
Маркетинг.
Ви побачили красиву дівчину на вечірці. Підходите до неї, і кажите:
"Я - найкращий блогер".
Це - прямий маркетинг.
Ви на вечірці з купою ваших друзів. Один з ваших приятелів підходить до дівчини, і каже:
"Він - найкращий блогер".
Це - реклама.
На вечірці ви підходите до красивої дівчини і берете в неї її номер телефону. Наступного дня дзвоните їй, і кажете:
"Я - найкращий блогер".
Це - телефонний маркетинг.
Ви на вечірці. Підтягуєте краватку, підходите до неї, подаєте їй келих з вином, відкриваєте для неї двері, піднімаєте її сумку, якщо вона її впускає, пропонуєте покататитися з вітерцем, а потім кажете:
"До речі, я - найкращий блогер".
Це - PR.
Ви побачили красиву дівчину на вечірці. Вона підходить до вас, і каже:
"Я чула, ти - найкращий блогер".
Це - впізнаваний бренд.
Прийшов сисадмін, приніс пляшку вина. Його запитують:
- Де узяв?
- Та ось, в одній конторі полагодив принтер, факс і ще там дещо.
- "Дещо" - це ти не хочеш говорити або просто не знаєш, що полагодив?
Штірліц йшов по вулиці після вечірньої пиятики. Раптом назустріч йому вийшов дракон.
"На щастя"! - подумав Штірліц.
"До вечері"! - подумав дракон.
Якщо у своїй поштовій скриньці ви виявили листа, в заголовку якого є слова "повістка" та "військкомат" - знищіть його, не відкриваючи. У ньому знаходиться небезпечний вірус, який може позбавити вас Інтернету і комп'ютера на 1 рік!
У NASA міркують - чому вибухнув лівий твердопаливний прискорювач SHATLL 'а, а в КДБ - чому не вибухнув правий...