Существенная разница

Экзамен в Даунецком мединституте, в группе в основном девушки. Заходит первая.
Профессор:
- Или (хлоп ладошкой снизу по кулаку), или двойка.
Отдается. Так вся группа. Последним заходит единственный в группе парнишка.
Профессор:
- Или (хлоп ладошкой снизу по кулаку), или двойка.
Парнишка выскакивает из аудитории, бежит в магазин, приносит бутылку, пьет с профессором, базар-вокзал.
Профессор:
- Ты своим бл*дям объясни, что это (хлоп снизу) от этого (хлоп сверху) отличается!

Комментариев: 18

А якого ... числа вона взагалі пішла у тех.вуз?

А нарисна геометрія - бомбезна штука!
Пам'ятаю, не міг свого часу розв'язати одну задачку. Олімпіадну.
По моєму, на 2-му курсі.
А через три роки після закінчення універу, якось прокинувся і чомусь вона мені згадалася.
То я її в умі розв'язав...

Поділитися можете?
Давайте створимо канал "начерталка"!?!?

  • 12  om22
  • , в

Давно то було....
Щось таке:
«Для освітлення місця проведення робіт у колодязь спустили на мотузці лампу з абажуром. Побудувати лінію тіні.»
Там, звичайно, був малюнок.
Колодязь - циліндр.
Мотузка, на якій спущена лампа, проходила збоку від осі цилінда.
Абажур відкидає тінь, яка є конусом.
Тобто, потрібно побудувати лінію перетину циліндра з конусом, вершина якого знаходиться всередині циліндра, а їх осі паралельні.

Якщо я правильно пам'ятаю, потрібно скористатися методом січних площин.
Площини мають бути паралельні осям конуса і циліндра.


Тіпа ?

...Якщо я правильно пам'ятаю, потрібно скористатися методом січних площин.
Площини мають бути паралельні осям конуса і циліндра.Найпростіше задача вирішується, якщо січні площини провести через шнур лампи, через 5-10 градусів. Можна ще розглянути варіант, що колонязь пробурено (прокопано) не зовсім доземно, а похило (такий собі "пізантський колодязь"), але це ненабагато ускладнює рішення, хоча може 100% забезпечити "зсув черепиці" в якійсь чарівній голівці з загнутими віями!
Ну "начерталкою" я собі все життя на хліб заробляв, хоч і вивчав всього годин 30-40, а от НАХРЄНА я годин 800 вивчав (технікум+ВУЗ) відверту марксистсько-ленінську маячню.
Вже в 60-х роках дехто питав лектора: "А Ви особисто вірите в комунізм???"

Цікавий варіант !
І дійсно - простіше! Тоді лінії перетину і з конусом, і з циліндром - прямі, а у моєму варіанті - конус перетинатиметься по кривих. Дякую. Мабуть, на папері, я своїм способом її б і не розв'язав...

Взагалі, "начерталку" після закінчення її курсу згадав лише раз - ото коли, прокинувшись, розв'язував цю задачу.
:D
Хоча, дуже цікава була штука.
Я навіть не знаю, що цікавіше - нарисна геометрія, чи програмування...

Пам'ятаю випадок, наша "трійця" після пари обговорювали задану додому задачу про перетин гелікоїди площиною і дійшли до того, що перед самим гардеробом стали руками зображувати один - гелікоїду, інший - площину, а третій - присідаючи дивився, яка має получитися лінія перетину.
Бачили би Ви очі гардеробниці ...

Напевне, думала, що ми чаклуємо!

А щодо комуністичної маячні - то вона потрібна була не людям, а системі.
Причому, комунізм у даному випадку був лише маскувальною оболонкою,
цукерковим фантиком, у котрий загорнули дещо значно страшніше і огидніше.
Детальніше про це можна прочитати тут -- http://goo.gl/QIJQy