Життя біля підїзду одного львівського будинку.

Спочатку навпроти під’їзду облагородили кінцеву зупинку маршруток: повісили плакат «Виготовлення пам’ятників, трун і вінків. На замовлення». І – телефон. З таким плакатом над головами зупинка стала виглядати модерно і весело, люди отримали сенс життя і вже знали, що ж робити, якщо, наприклад, маршрутки довго нема. Звісно, ліпше б для всіх, якби замість плаката встановили біотуалети: навіть загартовані радіом «Шансон» водії мають десь повертати природі частину у неї ж висмоктаного? Це й роблять. На кінцевій. Якраз там, де на паску жильці-автохтони ставлять бочку, щоб вудити м'ясо. Плакат про вінки на замовлення, так виглядає, насамперед мав бути придатним родичам водіїв: колись хтось з них таки нарветься на пасхальних вудщиків полядвиці..
Плакату виявилось явно не досить, аби жителі заґумінок почувалися містянами, і тому модернізували магазин: врізали в двері цілодобове вікно. Життя одразу забило ключем, декого – у прямому значенні цього слова: ключем на 36-ть і – по голові. З моменту появи вікна біля опорного пункту, що – неподалік, почала чергувати «патрулька», опорний пункт чи не щомісячно перемагав у змаганні «патрульок» з економії палива: відпала потреба шукати порушників спокою на районі, всі вони, хочеш чи – ні, з 22.00 і до 08.00 концентрувалися біля Вікна Життя. А, заодно, й навпроти під’їзду.
Далі докорінно облагородили будівлю: з’явилися окремо ресторан і окремо - бенкетний зал. В примусовому порядку жильці навколишніх будинків стали щосуботніми як не «запорожцями», то ледь не участиками імпрез, переважно - весіль. Оскільки українські весілля є дуже традиційними – не скільки через дотримання власне традицій, а, аби так, як в сусіда, але – голосніше і більше голубців – жителі під’їзду, який – навпроти, навчилися визначати час по тому, що ся робить під вікном:
ля-ля-фа-фа, машини клаксонять – 16.00,
«А, курва, дверима затиснуло вельон» - 16.22,
«Музиканти вітают дорогих гостей і бажают їм вес-селої забав-ви!» - 16.40,
стукіт видельців, плямкання – 17.00 – 18.30,
перше «Гірко!» - 18.00,
«Як то добре, що ти, друже, береш українку» - 18.45,
наперід ресторану вибігли діти – 18.46,
перший а капелло перед рестораном – 19.15,
«Вася, купи ми папіросів, тут є магазин» - 19.20,
хор «Там, під львівським замком»– 22.00,
перша «патрулька» - 22.05,
феєрверк, салют, виття сирен «Диво-Сексів» і «Ланцерів» – 23.30,
«Горіла сосна» - 01.30,
«Зятю, блядь, віддай гроші, ше за горєче не заплачено! – 03.30,
випадання з рук позиченої «йоніки» в котрогось з лабухів – 05.00.
Час, зрозуміло, суботній, в неділю просторово-часовий континіум спресовується і біжить, як Полтва підземними рурами, невидимо і хутко. І, хоча, після місяця проживання вікендів у такому режимі жильці верхніх поверхів мріють виключно про гімномети, перша спокійна субота – піст! – у дорослих викликає внутрішній дисонанс на межі шизофренії, а діти без бум-цик-цик не хочуть засинати, а декотрі, філофіли з народження, навіть перестають ссати материнські груди.
Десь рік чи три тому львівська міськрада вирішила, що вона ліпше знає, коли має ся купувати пиво і горівка, і заборонила продавати сильно-, несильно- і звикло-алкогольні субстанції до десятої рано і по десятій вночі. Це вдарило не тільки по тих, хто йде домів, як смеркне чи над рано, але й відразу відбилося на обороті Вікна, а, особливо, на «патрульці»: підконтрольний контингент розбрівся по мікрорайоні, розпорошився навколо локальних гуралень і сивокурень. У будівлі з Вікном, рестораном і бенкетним залом почав діяти недорогий готельчик на другому пйонтрі, а в скверику з’явились лавочки. І, як на зло, якась курва чи навіть – декілька, вкопали ті лавочки настільки міцно, що патріоти - вдень, а вночі – вандали два місяці не могли си з тими лавками дати ради і переставити на свої городи чи дачі і, врешті решт, лишилися того ровера. Так що жителі під’їзду, що – навпроти, можуть тепер щоночі тішитися, чуючи «Пане полковнику, мій сизо-окий» чоловічими басами, а, як пощастить, шедевральним бельканто з мостиським акцентом «Гдє же моя черномазая, гдє? В Вологдє-гдє -гдє-гдє-гдє, в Вологдє-гдє». І є сподівання, що котрогось дня хтось таки роздуплиться і щонічні чування про гімномет реалізуються. Як співали вчора в радіві Mad Heads (XL), а нині під під'їздом невідомі - Надія - є!

и не поспоришь...- В чем секрет вашего долголетия? - Нет денег на похороны.

Комментариев: 11

життя народжується і еволюціонує

все-таки, якоюсь іншою мовою вони користуються, не україньською;)

Шикарний опус. А в якому районі події відбувалися?

П.С. Просто сам львів"янин - цікаво))

Шикарний опус. А в якому районі події відбувалися?

П.С. Просто сам львів"янин - цікаво))
вул. Медової Печери, за гуртожитками університету, район вул.Пасічної. :) де колись автобуса сімки (стодола) була кінцева ;)

Шикарний опус. А в якому районі події відбувалися?

П.С. Просто сам львів"янин - цікаво))вул. Медової Печери, за гуртожитками університету, район вул.Пасічної. де колись автобуса сімки (стодола) була кінцева

Блі-і-і-ін, то ж мій район. (майже). Я на Пасічні прожив 13 років - навпроти 16-ти поверхівки, на повороті на Батальну... А на кінцевій сімки, в мене брат троюріний жив - ми там часто гуляли...

Я вже навіть знаю за який кабак ідеться)))

все-таки, якоюсь іншою мовою вони користуються, не україньською
Тут дуже цікаво бо це саме львівський діалект яким розмовляють старші люди, які ще памятають Польщу. Тепер ці слова можна почути від молодших але вже не стільки багато

Я вже навіть знаю за який кабак ідеться)))
От-от, саме там за дитячим садочком !

Я вже навіть знаю за який кабак ідеться))) От-от, саме там за дитячим садочком !

Все, я хочу додому. До Львова...
Треба купувати квитки та брати відпуск))

все-таки, якоюсь іншою мовою вони користуються, не україньською

чому ж не українською. просто місцевий діалект. В кожній області є свої слова і оберти від впливу інших мов, тай просто місцеві придумки. Чиста мова, це мова паперів, новин. А діалекти - це жива мова.