Электромобили в России уже научились заправлять от розеток

936498

936498 1313254

936498 1313255

С инета.Суперкары Tesla, работающие на электричестве, уже довольно распространены за границей, и заправку с розеткой найти не так уж сложно. У нас, в России, о таком пока приходится только мечтать. Однако, мир не без энтузиастов - один обладатель электромобиля уже научился заряжать его от розетки. Или от генератора - конкретно сказать не могу. Тем не менее, ездит.
п.с.надеюсь,что не фейк...

Вот так....31-летняя Рокси Гривз ошеломила гостей, позволив супругу сбрить все свои воло...
АнекдотЕсли у жены начинается истерика , отойди от неё на безопасное расстояние и бр...

Комментариев: 24

А вы думаете, что меня останавливает????

я думала что ждете пока розовенький будет ;););)

Брат мой хвалит такой "тролейбус", все мечтает его купить. Ведь по сути там ламатся нечему, в обслуживании не дорого , + "топливо" почти на каждом шагу. Один минус, на заряде такой авто может продержатся примерно 150 км.
...у "Теслы" зарядки хватает на 500 км.

они ещё класно горят- аккумуляторы у них ионно-литивые

  • 14  SFM
  • , в

ще не один рік електрокари будуть утопією. технології йдуть вперед, а пробіг електрокарів на одній підзарадці тільки зменшується *комусь не вигідно ;)

  • 16  анонім
  • , в
  • 4  Rjn_

блин, я уже хочу электрокар! посмотрите краш-тесты с Теслой! ХОЧУ!!!!
Вот, блин честно не удивился!!! Мужики думают про экономию и ..., девушка сразу про краш-тесты

  • 17  Rjn_
  • , в
  • 16  анонім

выехала я пару месяцев назад на улицы, так сказать. И, верите, столько придурков встретила!.. так что боюсь я даже не за себя, а за того идиЁта, который в меня "не впишется" ))))

...... У кого есть зарядка от Теслы?....

Ну, чому зразу, й утопією...
Електро транспорт поступоворозвивається.
Років з 20-30 електрокари їздили заводами та лікарнями.

В Україні є власник Таврії, сам переробив її на електрокар.

Електровелами цікавився. Колесо-двигун з комплектом електроніки за 1-1,5к грн реально купити у Києві.
Для повного комплекту ще потрібно додати набір акумуляторів. ЦЕ і Є основний пункт витрат, бо "далеко і довго" для акумуляторів означає ДОРОГО. І з певного "рубежу" ще й стає "важко".

ну скажемо так. електрокарів і гібридів в україні навалом. ті таврії - то фініш. все місце в автівці - то кислотний акумулятор, а пробіг від 1 зарядки незначний 80-100 км. а далі ? якщо там немає розетки ? а якщо це зима чим грітись ? спиртом ? а скільки циклів переживе свинцевий акумулятор ? 500 ? тобт опри ідеальних умовах експлуатації через 50 000 км тре замінити всі акумулятори їх так 6-8. дешево ? екологічно ? ну звісно ж. можна поставити літій вони легші кількість циклів більшаале є але: вони моторошно дорогі, і вони не виносять перевантажень. є альтернатива літій фосфат залізо - ідеально, але наскільки дорого, боюсь не окупляться причому ніколи. а ще одне середній термі служби 3-5 років. але питання відкрите що робити якщо сіла батарейка ? само відновлювальних реакторів ще не